Guys, I'm doing all new material tonight. I have twelve new songs about my mother's suicide and one about a snowman.
- Phoebe Buffay; Friends: S01E10

Sunday 10 June 2012

Intro

Most következik az igazi próba, vajon tudok-e feltölteni, vagy legalább valami tárhelyről belinkelni dalokat. Arra tippelek, hogy csak az utóbbi lehetséges. Nézzük csak, mit tud pl a Soundcloud... (Kétórányi tárhelyet. Nem sok, de majd nyitok új fake accountot.)

Következik az első fél szám: Intro

Az első fél szám valójában nem az első. Ez az, amelyiknél először felelek már én az akkordokért. Születtek számok korábban is, de ott még csak szövegeltem, és nem pengettem. De már csak a szövege miatt is ennek kell megalapoznia a blogot. Ne várjatok komoly katarzist, inkább egy felütést a következő dalok előtt.

Ezt azért szeretem, mert a végére odatettem egy viszonylag kibogozhatatlan kívánságot, ami egyben ars poetica is lehetne, ha nem pont az ellenkezőjébe fordult volna át a dalszerzői munkálkodásom. Megfejtitek, hogy mit jelent?

Intro

No comments:

Post a Comment