Guys, I'm doing all new material tonight. I have twelve new songs about my mother's suicide and one about a snowman.
- Phoebe Buffay; Friends: S01E10

Thursday 13 December 2012

Cellában egy versike

Tegnap elővettem egy régi versemet, hogy végre kezdjek vele valamit. Mondjuk, találjak rá egy akkordmenetet, amivel el lehet adni egy dalnak. Ezt találtam rá.

A verset akkor és úgy írtam, amiről szól: pár éve az irodában ülve majdnem ráborultam a kajakómától a monitorra, előttem összekeveredett egy tejtermék elemzés a félálomban kavargó képekkel. Én meg azelőtt, hogy ebben a transzállapotban elrontottam volna a grafikont, inkább megnyitottam egy üres Excelt – nem Word-öt, az feltűnőbb – és a cellákat elkezdtem kitölteni ezzel a verssel. Pár perc alatt a végére értem, visszaolvastam, jót szórakoztam rajta, és elküldtem egy-két kollégámnak. Az volt a baj a helyzettel, hogy közben fel sem ébredtem, és folytatódott a bamba bólogatás.

Nem tartom ezt komoly produktumnak, de a sok teljes dal között talán ennek is van helye. Nem fogom szerintem tovább cizellálni a zenét alatta. Kapott egy lüktetést. Ez passzol az érzéshez, amit akkor átéltem  és sajnos azóta is túl gyakran ebéd után…

No comments:

Post a Comment