Guys, I'm doing all new material tonight. I have twelve new songs about my mother's suicide and one about a snowman.
- Phoebe Buffay; Friends: S01E10

Tuesday 24 July 2012

Bögredal

Az első dal Fáskerti Piroskáról, emberek! Időrendben ugyan a második, de a Válság Meetinget, ami először megszületett, azt még nem vettem fel feltölthető minőségben. Hamarosan az is itt lesz.

Piroska ekkor még nem tudta, de másik kedvenc főhősöm, Joe ellenpontjává vált. A Bögredalban éppen ő énekel az én hangomon. Trükkös, ugye? Ebben az epizódban Piroska életének azt a szakaszát ismerhetitek meg, amikor elkezdett dolgozni az első multijánál. Karriert akart, és erre kapott egy rosszul szervezett vizesblokkot. A történet sokunknak ismerős lehet.
Amikor először játszottam a számot, és elkészítettem az első zajos felvételt, akkor az volt az érzésem, hogy ez egy lassú, szomorkás szám. Aztán egy-két koncerten is eljátszottam, és már kezdem egyre inkább azt érezni, hogy nem is olyan lassú. Ami jó, mert könnyebben fogyasztható a koncerteken is.

Még egy funny fact: a szám fő témája a klasszikus four-chord. Erre a szám születése után két évvel jöttem rá. Nnna mindegy, azért valahol ez is eredeti, és ez is az enyém…


No comments:

Post a Comment