Guys, I'm doing all new material tonight. I have twelve new songs about my mother's suicide and one about a snowman.
- Phoebe Buffay; Friends: S01E10

Saturday 5 January 2013

Dunyha bár

Ezzel a számmal is tartoztam már egy ideje. Nem sikerült semmilyen kísérő hangszerrel egy rendes felvételt se csinálnom, semmi jó szóló nem jött rá, mert ez a koncerten ül, amikor sokan pörögnek rajta, és nem csak én itthon szombat reggel kócosan, gombszemekkel. Úgyhogy ezennel lemondok az összetett, több hangszeres felvételről, és most felrakom akkordozósan. Még ez áll a legközelebb a koncerthangulathoz.

A szöveg már nagyon régi, vagyis az első változat. Még a legelső szövegek közül való valamikor akkortájt írtam, amikor melót váltottam. Azóta eltelt pár év… közben összeállt az együttes, ahol épp ilyen számra volt szükség, úgyhogy jött is Gergő, aki hozott rá egy gitár alapot, én kibővítettem a szöveget, és így apránként összeállt a produkció.

No comments:

Post a Comment