Guys, I'm doing all new material tonight. I have twelve new songs about my mother's suicide and one about a snowman.
- Phoebe Buffay; Friends: S01E10

Wednesday 29 August 2012

Mi lesz

A túlórák bűvölete… amikor valaki annyira hipnotizálva van a felelősség által, hogy nem tud elszakadni a monitortól. Ül este (éjszaka) az íróasztalnál, levelezni próbál az otthon filmező/pelenkázó kollégákkal, azok meg meglepő módon nem válaszolnak az emailekre. Néha még a telefont sem veszik fel. Ezen a szorgos munkaerő megsértődik, és mindent egyedül akar megoldani.

Na, ez nem én vagyok. Én időben hazamegyek (általában…) Viszont az kikerülhetetlen, hogy ezeknek a szenvedő kollégáknak ne lássam a nyúzott arcát nap mint nap, és ne érezzek együtt velük. Mert én egy empatikus dalnok vagyok, ha még nem tudnátok.

Itt következő hamiskás dalom megszólítottjai tehát ezek a túlórázó nők. Mert persze a témától függetlenül ez a dal Fáskerti Piroskáról szól, Joe sosem túlórázna.

Szerzői figyelmeztetés: Ha épp jó kedved van, élvezed a pillanatot, de ezen feltétlenül változtatni akarsz, mert a depresszió sokkal vagányabb, akkor hallgasd meg a dalt. Ha szeretnél jókedvű maradni, akkor lapozz a régebbi dalok felé.


No comments:

Post a Comment