Guys, I'm doing all new material tonight. I have twelve new songs about my mother's suicide and one about a snowman.
- Phoebe Buffay; Friends: S01E10

Friday 7 September 2012

Válság Meeting v2 és v3

Ma nem új szám érkezik, hanem egy pár héttel ezelőtti dal két újabb változata. Szilvia, mélyen tisztelt és ünnepelt első kommentelőnk, azzal keresett meg, hogy a Válság Meetinget máshogy kellene játszani, hogy átjöjjön az üzenet, meg az eredeti hangulat, ami még anno az első élő előadáson benne volt. Lassuljunk, és nagyobb átéléssel.

A komment a menedzsmentem által megmérettetett és érdemesnek találtatott. Úgyhogy tegnap éjszaka ezt próbáltam valahogy megfogni. A hangom nem volt valami pihent, meg ráadásul a szomszédokat sem akartam 23:00-kor még a vonyításommal zavarni, úgyhogy majd halljátok, majdnem suttogva énekelek. De ezzel együtt remélem, most sikerült elkapnom a hangulatot.

Hja, és a harmadik változat is itt van, kérés nélkül, pusztán a kísérlet kedvéért. Ez nem ugyanaz, érdemes meghallgatni, és lehet szavazni, melyik tetszik jobban. (Nekem amúgy a kettő közül az első.)


Itt az első (ami valójában a második)...



...és a második (ami a harmadik) változat:

2 comments:

  1. A másodiknak külön örülök! Tényleg, éppen mondani akartam, csak gondoltam, fogd már be kislány, hogy elférne még ide valami más hangszer is, erre tessék. :)

    ReplyDelete
  2. Nekem is bejön a furulyás verzió, de nekem ez a kedvenc számotok amúgy is. :)

    ReplyDelete